Treści na potrzeby mediów

Prasa tradycyjna i własne media biznesowe to jeden z najlepszych sposobów na dotarcie do konsumentów.

Posiadamy spore doświadczenie w tworzeniu artykułów na potrzeby mediów. Zarówno dla prasy, jak i na potrzeby firm tworzymy portale informacyjne i tematyczne. Sami je prowadzimy, promujemy i zdobywamy czytelników.

W tym zakresie nasze działanie opiera się na zasadach funkcjonowania rzeczywistej redakcji. Budujemy zespół redakcyjny (dziennikarzy-specjalistów w konkretnej dziedzinie) i marketingowy (promocja serwisu i skupianie wokół niego użytkowników).

Prowadzimy również media na rynkach zagranicznych (w innych wersjach językowych). W taki sposób osiągamy bardzo szerokie zasięgi na poziomie międzynarodowym.

Artykuły

Na zamówienie mediów ogólnokrajowych, tematycznych czy branżowych dostarczamy merytoryczne, dziennikarskie artykuły, relacje, newsy i poradniki.

Promocja

Każda dobra treść wymaga odpowiedniej dystrybucji (promocji). Za pomocą określonych działań rozpowszechniamy artykuły w mediach społecznościowych i wyszukiwarce Google.

Czytelnicy

Nasze artykuły powstają z myślą o czytelnikach. Treści są pożyteczne, przyjazne w odbiorze i zrozumiałe. Uwzględniamy każdą grupę odbiorców.

Leady

Czytelników trzeba dopieszczać, np. ciekawymi poradnikami i newsami. Docieramy do nich z ciekawym contentem za pomocą mailingów, generując przy tym leady sprzedażowe.

Reklamodawcy

Popularność medium i wysoka liczna czytelników to również więcej reklamodawców.

Prowadzenie serwisu wspieramy również kampaniami AdWords oraz promocją w social media: na Facebooku, Twitterze, LinkedIn, Google+, VKontakte.

Case studies

220

artykułów miesięcznie

60+

przeprowadzonych wywiadów

70 000+ 

UU miesięcznie

100

średnio gromadzonych leadów miesięcznie dla jednego podmiotu

3

w tylu językach tworzymy treści

1

pozycja strony w Google już po kilku miesiącach od wdrożenia content marketingu

Opowiedz nam o swoich potrzebach,

a my przekażemy Ci swoją pasję.

Przekonaj swoich klientów o tym, że jesteś profesjonalistą w swojej branży. Zaproponuj im taki content, że zechcą skorzystać z Twoich usług.