Content Marketing Strategy

Strategia content marketingu

Content marketing kosztuje o ponad 60 proc. mniej, niż marketing tradycyjny, ale generuje przy tym 3 razy więcej leadów sprzedażowych.

Wszystko się zaczyna od analizy produktów lub usług Klienta, następnie branży i możliwości jego firmy. Następnie wspólnie tworzymy strategię contentową wraz z harmonogramem działań, kalendarzem redakcyjnym i dopasowaną komunikacją, po czym ją realizujemy.

Działania content marketingowe przynoszą bardzo dużo korzyści. Najważniejsze, że pozytywny efekt trwa bardzo długo. Dobrze wdrożona strategia - ta powstała z myślą o kliencie, a nie tylko pozycjonowaniu - może mieć wpływ na rozwój firmy przez długie lata.

Co takiego robimy, że przynosi to aż takie efekty?

Treść

Tworzymy różnego rodzaju treści pisane: artykuły, e-booki, zestawienia, case study, poradniki. Dopasowujemy styl, język, przekaz. Nasi graficy tworzą przejrzyste grafiki, infografiki, newlettery i inne kreacje wizualne.

Research

Monitorujemy zagraniczne media i inspirujemy Klientów treścią aktualną, unikalną i nigdzie nie spotykaną.

Blogi firmowe

Prowadzimy blogi i inne działy komunikacji z klientem. Sami piszemy, dostosowujemy do grupy docelowej i publikujemy.

Media

Prowadzimy media firmowe (portale, wortale, pressroom). Tworzymy content na potrzeby drukowanych i internetowych mediów ogólnokrajowych, specjalistycznych i branżowych.

Dystrybucja

Promujemy content drogą kampanii PPC, stream, e-mail marketingu, mediów społecznościowych itd. Wykorzystujemy kanały klienta i własne.

Efekt

Poprawiamy pozycje produktów i usług w wyszukiwarkach, zwiększamy ruch na stronie, generujemy leady sprzedażowe i poprawiamy wizerunek klienta.

220

artykułów miesięcznie

60+

przeprowadzonych wywiadów

1

pozycja strony w Google już po kilku miesiącach od wdrożenia content marketingu

100

średnio gromadzonych leadów miesięcznie dla jednej marki

40

prowadzonych blogów

3

w tylu językach tworzymy treści

Aktualizacje algorytmów Google spowodowały, że content we współczesnym marketingu gra decydującą rolę. To najlepszy sposób na obecność firmy w sieci, wizerunek i sprzedaż.

Effective Copyrighting

78 proc. dyrektorów działów marketingu uważa, że spersonalizowane treści są przyszłością marketingu. (DemandMetric)

Opowiedz nam o swoich potrzebach,

a my przekażemy Ci swoją pasję

Przekonaj swoich klientów o tym, że jesteś profesjonalistą w swojej branży. Daj im taki content, że zechcą skorzystać z usług Twojej firmy.