Strategia content marketingu
Content marketing kosztuje o ponad 60 proc. mniej, niż marketing tradycyjny, ale generuje przy tym 3 razy więcej leadów sprzedażowych.
Wszystko się zaczyna od analizy produktów lub usług Klienta, następnie branży i możliwości jego firmy. Następnie wspólnie tworzymy strategię contentową wraz z harmonogramem działań, kalendarzem redakcyjnym i dopasowaną komunikacją, po czym ją realizujemy.
Działania content marketingowe przynoszą bardzo dużo korzyści. Najważniejsze, że pozytywny efekt trwa bardzo długo. Dobrze wdrożona strategia - ta powstała z myślą o kliencie, a nie tylko pozycjonowaniu - może mieć wpływ na rozwój firmy przez długie lata.
Co takiego robimy, że przynosi to aż takie efekty?
Treść
Tworzymy różnego rodzaju treści pisane: artykuły, e-booki, zestawienia, case study, poradniki. Dopasowujemy styl, język, przekaz. Nasi graficy tworzą przejrzyste grafiki, infografiki, newlettery i inne kreacje wizualne.
Research
Monitorujemy zagraniczne media i inspirujemy Klientów treścią aktualną, unikalną i nigdzie nie spotykaną.
Blogi firmowe
Prowadzimy blogi i inne działy komunikacji z klientem. Sami piszemy, dostosowujemy do grupy docelowej i publikujemy.
Media
Prowadzimy media firmowe (portale, wortale, pressroom). Tworzymy content na potrzeby drukowanych i internetowych mediów ogólnokrajowych, specjalistycznych i branżowych.
Dystrybucja
Promujemy content drogą kampanii PPC, stream, e-mail marketingu, mediów społecznościowych itd. Wykorzystujemy kanały klienta i własne.
Efekt
Poprawiamy pozycje produktów i usług w wyszukiwarkach, zwiększamy ruch na stronie, generujemy leady sprzedażowe i poprawiamy wizerunek klienta.
220
artykułów miesięcznie
60+
przeprowadzonych wywiadów
1
pozycja strony w Google już po kilku miesiącach od wdrożenia content marketingu
100
średnio gromadzonych leadów miesięcznie dla jednej marki
40
prowadzonych blogów
3
w tylu językach tworzymy treści
Aktualizacje algorytmów Google spowodowały, że content we współczesnym marketingu gra decydującą rolę. To najlepszy sposób na obecność firmy w sieci, wizerunek i sprzedaż.
78 proc. dyrektorów działów marketingu uważa, że spersonalizowane treści są przyszłością marketingu. (DemandMetric)
Opowiedz nam o swoich potrzebach,
a my przekażemy Ci swoją pasję
Przekonaj swoich klientów o tym, że jesteś profesjonalistą w swojej branży. Daj im taki content, że zechcą skorzystać z usług Twojej firmy.
Nasi klienci
Zobacz wszystkie opinieWe can recommend cooperation with his as he is characterized by extensive knowledge, conscietiousness, commitmendt and an honest approach to cooperation with the client. We also appreciate his excellent communication skill and openness.