Prawie 70 proc. sprzedawców uważa, że content marketing jest bardziej efektywny, niż bezpośredni mailing czy tradycyjny PR.
Coraz więcej polskich przedsiębiorców przekonuje się, że dziś content marketing w strategii rozwoju firmy jest wprost nieodzowny.
– 58 proc. sprzedawców stwierdziło, że „oryginalne treści pisane” są najważniejszym rodzajem treści – ważniejszym niż treści wizualne i filmy. (Źródło: Social Media Examiner)
– 60 proc. najbardziej efektywnych sprzedawców B2B posiada udokumentowaną strategię treści (Źródło: CMI)
– Handlowcy B2B korzystają przeciętnie z 13 strategii contentowych. (Źródło: TopRankBlog)
– 70 proc. sprzedawców B2B ocenia in-person eventy jako efektywne. (Źródło: TopRankBlog)
– 74 proc. ludzi cierpi na glossofobię (starch przed publicznymi wystąpieniami). (Źródło: BrandonGaille)
– Jest bardziej prawdopodobne, że handlowcy B2B posiadający udokumentowaną strategię treści uznają się za efektywnych. (Źródło: CMI)
– 73 proc. organizacji posiada wyznaczoną osobę do kontrolowania ich strategii contentowych (Źródło: CMI)
– 86 proc. bardzo efektywnych organizacji posiada wyznaczoną osobę zarządzającą ich strategiami treściowymi. (Źródło: CMI)
– 72 proc. sprzedawców uważa, że branded content jest bardziej efektywny od reklam w czasopismach. (Źródło: Custom Content Council)
– 69 proc. sprzedawców uważa, że content marketing jest bardziej efektywny niż bezpośredni mailing oraz PR. (Źródło: Custom Content Council)
About us and this blog
We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.
Request a free quote
We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.
Subscribe to our newsletter!
More from our blog
See all postsLeave a Comment cancel
Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.