Pozycjonowanie organiczne

Zachęcanie do organicznego pozycjonowania i budowania naturalnego zasięgu to kierunek, w którym obecnie podążają wszystkie wyszukiwarki internetowe i portale społecznościowe.

Pozycjonowanie organiczne (naturalne) to dziś jedyny rozsądny rodzaj pozycjonowania w sieci. Zarówno Google, jak i serwisy społecznościowe (Facebook, Instagram, LinkedIn) stawiają już tylko na naturalne zasięgi, celowo ograniczając je tym firmom, które nie nie stosują się do tych zaleceń.

Osiągnąć je można tylko za pomocą wartościowego, unikatowego contentu. Tworzenie zaplecza czy gromadzenie linków to przeszłość. Google karze za podobne praktyki niską pozycją, a Facebook i inne serwisy społecznościowe - ograniczonym zasięgiem postów.

W 2011 r. koncern Google zapowiedział walkę z nieuczciwymi praktykami SEO. Wykorzystał do tego swoje słynne algorytmy: Pandę, Pingwina i Kolibra. Są one tak skuteczne, że zmieniły oblicze nie tylko sieci, ale również marketingu. Dzięki temu właśnie content marketing jest obecnie dominującą gałęzią marketingu w obszarach B2C i B2B.

Monitoring branży

Monitorujemy Twoją firmę i branżę, po czym tworzymy strategię contentową, szczegółowo dopasowaną do rynku i Twoich możliwości.

Wartościowy content

Konsekwentnie realizujemy obraną strategię, tworzymy wartościowe treści pisane i dbamy o Twój wizerunek eksperta.

Dostosowana dystrybucja

Z wartościową treścią docieramy do Twoich klientów za pomocą spersonalizowanych kampanii.

Dbanie o klientów

Analizujemy swoje działania i jeszcze bardziej dopieszczamy Twoich klientów, tworząc i rozpowszechniając jeszcze lepsze treści.

Opowiedz nam o swoich potrzebach,

a my przekażemy Ci swoją pasję






Case study

Wszystkie projekty