Content marketing w liczbach (luty 2018)

No Comments

78 proc. dyrektorów działów marketingu uważa, że spersonalizowane treści są przyszłością marketingu. Potwierdzają to wyniki licznych badań zachodnich ekspertów. Takie i inne ciekawostki ze świata content marketingu prezentujemy w tym pierwszym zestawieniu o statystykach content marketingu.

– 42 proc. sprzedawców B2B twierdzi, że są efektywni w prowadzeniu strategii content marketingu. (Żródło: CMI)

– 60 proc. sprzedawców tworzy przynajmniej jedną nową treść każdego dnia. (Żródło: eMarketer)

– Rokroczny wzrost liczby odwiedzających stronę internetową jest 7,8 razy wyższy dla liderów content marketingu w porównaniu do obserwujących (19,7 proc. kontra 2,5 proc.). (Źródło: Aberdeen)

– 57 proc. sprzedawców stwierdziło, że spersonalizone treści były ich największym marketingowym priorytetem w 2014 roku. (Źródło: Altimeter)

– Content marketing kosztuje 62 proc. mniej, niż marketing tradycyjny. Generują przy tym 3 razy więcej leadów sprzedażowych. (Źródło: DemandMetric)

– 93 proc. sprzedawców B2B korzysta z content marketingu. (Źródło: CMI)

– 78 proc. dyrektorów działów marketingu uważa, że spersonalizowane treści są przyszłością marketingu. (Źródło: DemandMetric)

– Stopa konwersji jest prawie 6 razy wyższa dla użytkowników content marketingu niż dla tych, którzy z niego nie korzystają (2,9 proc. kontra 0,5 proc.). (Źródło: Aberdeen)

– Najbardziej efektywni sprzedawcy B2B przeznaczają 39 proc.  budżetu marketingowego na content marketing. (Źródło: TopRankBlog)

– 48 proc. mniejszych organizacji posiada udokumentowaną strategię treści w porównaniu do tylko 41 proc. większych organizacji. (Źródło: CMI)

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts
No Comments

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.