Content marketing w liczbach (marzec 2018)

No Comments

Prawie 70 proc. sprzedawców uważa, że content marketing jest bardziej efektywny, niż bezpośredni mailing czy tradycyjny PR.

Coraz więcej polskich przedsiębiorców przekonuje się, że dziś content marketing w strategii rozwoju firmy jest wprost nieodzowny.

– 58 proc. sprzedawców stwierdziło, że „oryginalne treści pisane” są najważniejszym rodzajem treści – ważniejszym niż treści wizualne i filmy. (Źródło: Social Media Examiner)

– 60 proc. najbardziej efektywnych sprzedawców B2B posiada udokumentowaną strategię treści (Źródło: CMI)

– Handlowcy B2B korzystają przeciętnie z 13 strategii contentowych. (Źródło: TopRankBlog)

– 70 proc. sprzedawców B2B ocenia in-person eventy jako efektywne. (Źródło: TopRankBlog)

– 74 proc. ludzi cierpi na glossofobię (starch przed publicznymi wystąpieniami). (Źródło: BrandonGaille)

– Jest bardziej prawdopodobne, że handlowcy B2B posiadający udokumentowaną strategię treści uznają się za efektywnych. (Źródło: CMI)

– 73 proc. organizacji posiada wyznaczoną osobę do kontrolowania ich strategii contentowych (Źródło: CMI)

– 86 proc. bardzo efektywnych organizacji posiada wyznaczoną osobę zarządzającą ich strategiami treściowymi. (Źródło: CMI)

– 72 proc. sprzedawców uważa, że branded content jest bardziej efektywny od reklam w czasopismach. (Źródło: Custom Content Council)

– 69 proc. sprzedawców uważa, że content marketing jest bardziej efektywny niż bezpośredni mailing oraz PR. (Źródło: Custom Content Council)

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts
No Comments

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.